به راحتی چند کلیک، عضو تیم مدیریت گیم سرورهای شادوگیمز شوید! ❤️

کانتر، یک زندگیست...

با خرید اکانت سرورهای کانتر 1.6 شادوگیمز از سایر بازیکنان متمایز شوید، قدرت و امکانات متنوع بدست بگیرید و به مبارزه بپردازید.اکانت های VIP، Admin، FullAdmin، Manager در سرورهای شادوگیمز تعریف شده اند، به ترتیب از VIP که به سمت Manager بروید، قابلیت های بیشتری کسب خواهید کرد. در ادامه به بخشی از قابلیات اکانت ها اشاره خواهیم کرد اما برای فهم بیشتری میبایست وارد سرور مربوطه شوید و در آنجا مشاهده کنید.

قیمت های منصفانه

پایین ترین و مناسب ترین قیمت ها

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی تلفنی و تیکتینگ

دارای نشان اعتماد

نماد زرین پال طلایی و اعتماد الکترونیک

آنتی دیداس

محافظت در برابر تمامی حملات

80-803655_counterstrike-icon-no-text-counter-strike-sports-logo

اکانت VIP

یک اکانت لایت، ویژه کاربرانی که بدنبال پنل های اقتصادی و بصرفه هستند.سبک ترین اکانت.

80-803655_counterstrike-icon-no-text-counter-strike-sports-logo

اکانت Admin

اکانت ادمینی با قابلیت های بیشتر از وی آی پی ، ویژه افرادی که به دنبال برتری بیشتری هستند.

80-803655_counterstrike-icon-no-text-counter-strike-sports-logo

اکانت Full Admin

اکانت فول ادمین سرور های کانتر، اکانتی با قابلیت های بیشتر نسبت به فول ادمین سرور کانتر 1.6

80-803655_counterstrike-icon-no-text-counter-strike-sports-logo

اکانت Manager

برترین اکانت درمیان اکانت های دیگر همانند VIP، Admin، FullAdmin به همراه بیشترین حد امکانات.

این بار نه تنها عضو تیم مدیریتی سرور! بلکه مدیریت تیم سرور را به عهده بگیرید!!! ❤️

بخش خرید مدیریت تیم سرورهای کانتر

مدیر سرور کانتر 1.6 باشید! وی آی پی ها، ادمین ها، فول ادمین ها و ده ها زیرمجموعه تحت مدیریت خود را کنترل کنید، قوانین سرور را بهبود بدهید، بر کار مجموعه تیم سرور نظارت کنید، افراد دلسوز سرورهارا تشویق و اشخاص دارای عدم صلاحیت را حذف کنید، به پاخیزید و جنب و جوش و حرکت عظیمی در راستای مدیریت سرورهای کانتر و بهبود عملکرد و رضایت بازیکنان بردارید، سعی کنید مدیر خوبی باشید!
به راحتی کسب درآمد کنید! به بازیکنان اکانت های مختلف و گوناگون بفروشید و از بازی خاطره انگیز و جدانشدنی کانتر 1.6 لذت ببرید.

اکانت مدیریت و فول فلگ در سرور

تمام دسترسی های مدیر یک سرور و کلیه دسترسی های ممکن را داشته باشید و از تمام قابلیت های یک مدیر استفاده کنید

دسترسی به لیست ادمین ها در سرور

درصورت اعلام مدیر اصلی سرور می توانید در امر جذب ادمین، اضافه کردن ادمین فعالیت کنین و به مدیریت آنان بپرذلزیذ

دسترسی های خاص مدیر

تمام دسترسی ها و قابلیت های مدیر آن سرور را داشته باشید و با توجه به قوانین از آن استفاده کنید.

خرید اکانت فول فلگ و مدیریتی

بالاترین سطح اکانت در سرور گیم های پرجمعیت شادوگیمز
ویژه

مدیریت سرور شما را راضی نخواهد کرد؟ کل آن سرور را اجاره کنید!!! ❤️

بخش اجاره با اختیار تام در سرور

اگر میخواهید تنها ناظر و مدیر سرور شما باشید و بطور کلی سرور را آنطور که میخواهید اداره کنید، پیشنهاد ما اجاره کامل سرور است! اگر از مدیر فعلی سرور و افراد تیم آن شخص ناراضی هستید، اگر بنظر شما روشی که پیش میگیرند نادرست است و باعث اذیت شدن کاربران میشود، اگر میخواهید بطور کلی تیم فعلی سرور مورد نظر را حذف کرده و تیم خود را جایگزین کنید و تمام اختیارات آن را به عهده بگیرید و از شخص قبلی صلب کنید، بدون شک این محصول چاره ساز نیاز شماست! پنل تحت وب مدیریت سرور را در اختیار بگیرید، مپ ها و یا افزونه ها را حذف و یا اضافه کنید، کلیه افراد تیم آن سرور را حذف کرده و اشخاص مورد قبول خود را اضافه کنید، سرور را مدیریت کنید، هرطور که دوست دارید اکانت بفروشید و قوانین سرور را آنطور که دوست دارید بسازید.

وی آی پی ها، ادمین ها، فول ادمین ها و ده ها زیرمجموعه تحت مدیریت خود را کنترل کنید، قوانین سرور را بهبود بدهید، بر کار مجموعه تیم سرور نظارت کنید، افراد دلسوز سرورهارا تشویق و اشخاص دارای عدم صلاحیت را حذف کنید، به پاخیزید و جنب و جوش و حرکت عظیمی در راستای مدیریت سرورهای کانتر و بهبود عملکرد و رضایت بازیکنان بردارید، سعی کنید مدیر خوبی باشید!
به راحتی کسب درآمد کنید! به بازیکنان اکانت های مختلف و گوناگون بفروشید و از بازی خاطره انگیز و جدانشدنی کانتر 1.6 لذت ببرید.

پلاگین های اختصاصی

پلاگین ها کاملا اختصاصی هستند و بسیاری از آن ها حاصل ساعت ها و روزها زحمت. به راحتی آن ها را از طریق پنل مدیریت کنید.

کنترل کامل سرور

سرور بصورت کامل در اختیار شماست و میتوانید تیم فعلی سرور را بطور کامل حذف کرده و افراد شایسته مد نظر خود را اضافه کنید.

مپ های اختصاصی

ده ها مپ مختلف و گوناگون روی سرور وجود دارد که از طریق پنل میتوانید آن هارا ویرایش کنید، درصورت نیاز نیز مپ افزوده خواهد شد

کنترل پنل تحت وب

کنترل پنل و تنظیمات کامل سرور در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در آن امکانات Live بسیار زیادی وجود دارد از جمله تغییر مپ، پلاگین، کامندها و...

اجاره سرور با اختیار تام

تمام و کمال یک سرور تحت مدیریت شما!
محبوب

اجاره سرور با اختیار تام

تمام و کمال یک سرور تحت مدیریت شما!
ویژه

سوالات متداول

اگر با دیدن جداول این سوال به ذهنتان رسیده که تفاوت اکانت ها در چیست و هر کدام چه ویژگی دارند، چه سطحی دارند، چه قابلیتی دارند، به شما پاسخ خواهیم داد.

بطور کلی از اکانت VIP هرچه به سمت اکانت های بالاتر بروید با امکانات بیشتری روبرو خواهید شد، هر اکانت بین 5 تا 30 قابلیت جداگانه دارد که در تمام سرورها مشترک هستند و برخی امکانات نیز بسته به مود آن سرور، اختصاصی همان سرور میباشد و متاسفانه بدلیل آنکه هر کدام از سرور ها قابلیت های گوناگون دارند امکان شرح تمام قابلیت های هر 20 سرور وجود ندارد.

اما میتوانید با بازی کردن در هر سرور متوجه شوید که برای هر اکانت در هر سرور چه قابلیت های اختصاصی نوشته شده است. برای مثال در سرورهای پابلیک 1، 2 و 3، ادمین ها قابلیت استفاده از گان و آیتم های ادمینی را دارند، فول ادمین ها علاوه بر مورد قبلی امکان استفاده از گان های جادویی را نیز دارند و منیجر ها به تمام قابلیت های سرور از جمله استفاده از Super Hero ها دسترسی دارند.

بعد از اینکه اکانت مورد نظر خود را انتخاب کردید، میبایست مراحل ثبت نام در سامانه مشتریان شادوگیمز را انجام دهید، ضمن اینکه اطلاعات وارد شده مثل ایمیل و پسورد را حتما به یاد داشته باشید.

پس از ثبت نام به درگاه پرداخت هدایت خواهید شد. بعد از پرداخت میتوانید وارد سامانه مشتریان شادوگیمز شوید و منتظر ارسال تیکت توسط پشتیبان شادوگیمز جهت دریافت مشخصات اکانت خود و راهنمای اکانت بمانید، بطور معمول بصورت آنی و در مواقعی پس از مدت کوتاهی اکانت را دریافت خواهید کرد.

بعد از اینکه اکانت مورد نظر خود را خرید کردید، از جانب پشتیبانی در سامانه مشتریان شادوگیمز برای شما یک تیکت حاوی مشخصات اکانتتان اعم از نام کاربری و رمز عبور در سرور ارسال خواهد شد.

در آخر نکاتی جهت وارد شدن به اکانت در همان تیکت برای شما ارسال خواهد گردید که بصورت خلاصه میبایست نام کاربری داده شده توسط پشتیبان ما را به عنوان اسم اکانت خود و پسورد داده شده را در کنسول بصورت کدی که در تیکت به شما داده شده در کنسول ارسال نمایید.

هر سرور دارای قوانین خاص خود میباشد و تمامی اشخاص باید جهت آسایش حال بازیکنان از قوانین پیروی کنند که در هنگام خرید میتوانید قوانین را مشاهده نمایید.

درصورتیکه کل یک سرور را اجاره نمایید میتوانید خودتان برای آن سرور قوانین وضع کنید.

در خرید مدیریت سرور شما اکانت فول فلگ و دقیقا مشابه اکانت مدیریت سرور را در اختیار دارید و مدیر فعلی سرور و تیم مورد نظر ایشان نیز در سرور حضور دارند، دسترسی شما مشابه دسترسی مدیر سرور است اما اختیاراتی که به شما داده میشود مشابه مدیریت سرور نیست و نمیتوانید برای خودتان تیم تشکیل دهید و در نظم سرور و خلاف نظر مدیر فعلی سرور کاری از پیش ببرید.

درحالیکه در اجاره سرور با اختیار تام شما تنها مدیر سرور خواهید شد و مدیر و تیم فعلی سرور به درخواست شما قابل حذف شدن میباشند و کلیه اختیارات سرور به شما تعلق خواهد گرفت. از جمله اینکه پنل تحت وب مدیریت سرور نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کلیه اختیارات مدیریت سرور را دارید، از جمله انتخاب تیم برای سرور، فروش اکانت در سرور و هرکاری که درحال حاضر مدیران شادوگیمز میتوانند انجام بدهند.

تنها انجام برخی موارد و امور ممنوع میباشد، از جمله تبلیغ آیپی سرور دیگر بطور مستقیم و یا غیر مستقیم، مواردی که باعث خراب شدن جلوه و اعتبار سرورهای شادوگیمز میشود از جمله بن دادن کلیه بازیکنان، فحاشی به بازیکنان، عدم جلوگیری از ورود چیتر ها به سرور از روی قصد و موارد مشابه.

Group-39.svg
Group-39.svg